En bloggvän om ett skumt företag

mySafety fiffel och båg

För några dagar sedan skrev min vän Andreas Meijer på sin blogg om enreaktion på ett företag som uppvaktade henom. Konsumentmakt. I någon slags mening. Visserligen mycket av en illusion, men vi kan ju inte göra annat än så gott vi kan.

Jag vill i min tur varna för ett skumraskföretag som heter mySafety. De säljer en tjänst som de kallar för ”Spärrservice” och går ut på att om du tappar bort plånbok eller nycklar, så spärras kort automatiskt och nycklar ska enligt dem ha större chans att återfås på grund av den nyckelbricka som används. När jag söker på internet så hittar jag information på olika håll om attföretaget är ökänt och genomgående agerar tvivelaktigt.

Fortsätt läsa detta inlägg på bloggen: trulpens lilla gröna
One thought on “En bloggvän om ett skumt företag

Kommentera

