Mina debatter

Jag har, som jag skrev tidigare, blivit involverad i några debatter på Passagen.

Eftersom det är ett forum som kan vara lite krångligt så har jag kopierat debatterna och lägger upp dem här (sidan ”Passagen” under fliken ”Jag debatterar på andra bloggar” längst upp på denna sida).

När jag skriver detta har jag lagt upp en debatt (som är ganska lång så jag tror att det räcker för idag) som är den första jag gav mig in i. Den var ett svar på min text om befolkning (som ligger uppe hos Motargument, det var därifrån den togs).

Länk till Debatt 1.

Fler kommer upp eftersom jag har kopierat flertalet. Jag måste redigera lite, inte sakinnehåll men utseende – eftersom det är taget från ett annat textformat och en annan disposition.

Har ni frågor på något så går det bra att höra av sig.

Kommentera

